Opis
Obsługa klienta
Szkolenie jest kierowane do:
Szkolenie dedykowane osobom, które pracują w działach obsługujących klientów i chcą doskonalić swoje kompetencje oraz tych, którzy dopiero zaczynają przygodę w tej branży i pragną poznać metody profesjonalnej i skutecznej obsługi klientów.
Program szkolenia
MODUŁ 1
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
- Kontakt osobisty
- Kontakt telefoniczny
- Kontakt elektroniczny
- Mapa standardów dla firmy/organizacji
MODUŁ 2
BADANIE POTRZEB KLIENTA
- Metoda SPIN
- Metoda RAIN
MODUŁ 3
TRUDNY KLIENT
- Model trudnego klienta
- Reakcje na zachowania
- Zasady postępowania z trudnymi klientami
MODUŁ 4
OBIEKCJE KLIENTÓW
- Obszary obiekcji klientów
- Metody radzenia sobie z obiekcjami
PODSUMOWANIE WARSZTATÓW
Efekty uczenia:
Dzięki temu szkoleniu uczestnicy:
- poznają standardy obsługi klienta w różnych płaszczyznach kontaktu
- stworzą mapę standardów dla firmy/ organizacji czy stanowiska
- poznają skuteczne metody badania potrzeb klientów
- nauczą się wykorzystywać zasady postępowania z trudnymi klientami
- będą potrafili radzić sobie z obiekcjami klientów
Co zawiera cena szkolenia
- Obiad + przerwa kawowa
- dyplom ukończenia szkolenia
- Materiały szkoleniowe
- 1 godz. konsultacji tel. po szkoleniu.
- Możliwość nawiązania kontaktów biznesowych z współuczestnikami kursu
Prowadzący
Jarosław Radwański
Dofinansowanie
ANKIETA - POZYSKANIE DOTACJI
ANKIETA BADAJĄCA POTRZEBY SZKOLENIOWO-DORADCZE | KLIENT BIZNESOWY
ANKIETA BADAJĄCA POTRZEBY SZKOLENIOWO-DORADCZE | KLIENT INDYWIDUALNY
W latach 2007-2013 ze wsparcia Europejskiego Funduszu Społecznego skorzystało ponad 310 000 przedsiębiorstw i ponad 1,5 mln pracowników.
Obecnie, czyli do 2022 r., na przedsięwzięcia tego typu dostępnych jest prawie 400 mln euro.
Pomagamy w pozyskaniu dotacji na usługi rozwojowe z funduszów takich jak:


Chcesz skorzystać z tego szkolenia w ramach dotacji? Wypełnij formularz, dzięki któremu będizemy mogli zweryfikować szansę pozyskania dotacji dla Ciebie i Twojej Firmy.
Natomiast jeśli zastanawiasz się , jak najlepiej wykorzystać dotację na usługi rozwojowe, wypełnij naszą ankietę analizy potrzeb szkoleniowych - pomoże nam to w stworzeniu programu rozwojowego dopasowanego do potrzeb Twoich i Twojej firmy.
Posiadam wpis do RIS oraz certyfikat DEKRA, który uprawnia nas do realizacji usług w ramach BUR (Baza Usług Rozwojowych).
Pomagamy w pozyskaniu dotacji na usługi rozwojowe z KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy) oraz Unii Europejskiej.
Recenzje
Na razie nie ma opinii o produkcie.