Opis
Skuteczna sprzedaż – Cold Calling
Szkolenie jest kierowane do:
Sprzedawców oraz menagerów zespołów sprzedażowych, a także właścicieli firm, którzy w swojej codziennej pracy zajmującą się pozyskiwaniem klientów z tzw. zimnej bazy (cold calling), a także wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.
Program szkolenia
Dzień I
1) ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA.
2) OMÓWIENIE SCHEMATU ROZMOWY HANDLOWEJ.
3) HAKI NA UWAGĘ.
- Jak rozpoczynać rozmowę?
- Opracowanie pomysłów na rozpoczynanie rozmowy handlowej z klientami.
4) ANALIZA POTRZEB KLIENTA.
- Co to jest potrzeba?
- Rodzaje pytań oraz jakie efekty osiągamy zadając w rozmowach poszczególne rodzaje pytań.
- Lejek bólu, lejek truizmów.
5) JĘZYK KORZYŚCI I JAKA JEST JEGO ROLA W ROZMOWACH.
- Co to jest język korzyści.
- Opracowanie zbioru korzyści odnośnie sprzedawanych produktów do stosowania w rozmowach z klientami.
6) PRACA Z OBIEKCJAMI.
- Co to jest obiekcja?
- Najczęstsze obiekcje i techniki ich pokonywania.
- Opracowanie zbioru argumentów do wykorzystania w rozmowach z klientami.
7) PODSUMOWANIE INFORMACJI ZDOBYTYCH NA SZKOLENIU.
Dzień II
8) TECHNIKI FINALIZACJI.
- Najczęstsze techniki finalizacji.
- Wypracowanie zwrotów finalizujących do rozmów z klientami.
9) PRZYGOTOWANIE SCENARIUSZA ROZMOWY HANDLOWEJ.
- Opracowanie możliwych szkieletów rozmowy do stosowania w codziennej pracy z klientami.
10) TRENING PRAKTYCZNY – rozmowy symulowane połączone z przekazywaniem informacji zwrotnej od trenera.
11) OPRACOWANIE SZABLONÓW MAILI OFERTOWYCH wykorzystywanych w codziennej pracy z klientami.
12) PODSUMOWANIE INFORMACJI - zakończenie szkolenia.
Efekty uczenia:
Dzięki temu szkoleniu uczestnicy:
- Poznają schemat rozmowy handlowej oraz nabiorą świadomości znaczenia poszczególnych jego elementów
- Dowiedzą się, w jaki sposób rozpoczynać rozmowę z klientem, aby przykuć jego uwagę,
- Nauczą się rozróżniać rodzaje pytań i dowiedzą się, jak stosować poszczególne ich rodzaje, aby umiejętnie sterować rozmową,
- Dowiedzą się, jak zastosować w praktyce lejek bólu i lejek truizmów,
- Opracują własny ,,bank pytań”, który będę mogli stosować w swoich realnych rozmowach z klientami,
- Dowiedzą się, co to język korzyści oraz jaka jest jego rola w sprzedaży,
- Opracują zbiór korzyści dla sprzedawanych przez siebie produktów do stosowania w realnych rozmowach z klientami,
- Dowiedzą się, w jaki sposób pokonywać najczęstsze obiekcje klientów,
- Opracują zbiór argumentów odpowiadających na najczęstsze obiekcje klientów do stosowania w realnych rozmowach z klientami,
- Poznają podstawowe techniki finalizacji oraz opracują zwroty finalizujące do stosowania w realnych rozmowach ze swoimi klientami,
- Opracują scenariusz rozmowy, który będę mogli stosować jako szkielet rozmowy z realnymi klientami oraz przetrenują go w praktyce,
- Opracują szablony maili ofertowych wysyłanych do swoich klientów.
Co zawiera cena szkolenia
- dyplom ukończenia szkolenia
- materiały szkoleniowe, prezentacje z najważniejszymi zagadnieniami z zajęć dla uczestników
- dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku w której trener będzie odpowiadał na bieżące pytania uczestników odnoście sprzedaży i omawianych na szkoleniu zagadnień (dostęp do grupy na okres 1 miesiąca od zakończenia szkolenia),
- 1 godzina indywidualnych konsultacji telefonicznych z trenerem po zakończeniu szkolenia,
- Możliwość nawiązania kontaktów biznesowych z współuczestnikami kursu
Prowadzący
Ewelina Łuczyńska
Dofinansowanie
ANKIETA - POZYSKANIE DOTACJI
ANKIETA BADAJĄCA POTRZEBY SZKOLENIOWO-DORADCZE | KLIENT BIZNESOWY
ANKIETA BADAJĄCA POTRZEBY SZKOLENIOWO-DORADCZE | KLIENT INDYWIDUALNY
W latach 2007-2013 ze wsparcia Europejskiego Funduszu Społecznego skorzystało ponad 310 000 przedsiębiorstw i ponad 1,5 mln pracowników.
Obecnie, czyli do 2022 r., na przedsięwzięcia tego typu dostępnych jest prawie 400 mln euro.
Pomagamy w pozyskaniu dotacji na usługi rozwojowe z funduszów takich jak:


Chcesz skorzystać z tego szkolenia w ramach dotacji? Wypełnij formularz, dzięki któremu będizemy mogli zweryfikować szansę pozyskania dotacji dla Ciebie i Twojej Firmy.
Natomiast jeśli zastanawiasz się , jak najlepiej wykorzystać dotację na usługi rozwojowe, wypełnij naszą ankietę analizy potrzeb szkoleniowych - pomoże nam to w stworzeniu programu rozwojowego dopasowanego do potrzeb Twoich i Twojej firmy.
Posiadam wpis do RIS oraz certyfikat DEKRA, który uprawnia nas do realizacji usług w ramach BUR (Baza Usług Rozwojowych).
Pomagamy w pozyskaniu dotacji na usługi rozwojowe z KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy) oraz Unii Europejskiej.
Recenzje
Na razie nie ma opinii o produkcie.