Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/archiza/www/wp-includes/functions.php on line 6114
Jakich słów unikać w rozmowie z klientem? – Architekci Przedsiębiorczości by FLOW
AP Logo

Jedno ze znanych przysłów mówi o tym, że: ,,diabeł tkwi w szczegółach”. Ta życiowa mądrość świetnie odnosi się również do procesów sprzedażowych. 

Bardzo często bowiem zdarza się, że jako sprzedawca znasz i stosujesz schemat rozmowy sprzedażowej, sprawnie posługujesz się argumentami sprzedażowymi, a jednak z jakiegoś powodu nie osiągasz zamierzonych celów. Co zrobić w takiej sytuacji?

Warto abyś przeanalizował swoją wypowiedź pod kątem używania tzw. ,,negatywów”, czyli zwrotów które w świadomy (lub podświadomy) sposób mogą wywoływać u Twojego klienta negatywne skojarzenia i odczucia. Kiedy już dokonasz analizy swojej wypowiedzi, zastanów się w jaki sposób możesz zastąpić negatywy słowami, które mają pozytywny wydźwięk.

Poniżej kilka przykładów negatywnych zwrotów oraz pomysłów jak je zastąpić:

Jakich słów unikać w rozmowie z klientem?

Prowadząc rozmowę z klientem warto też zwrócić uwagę na tzw. ,,zwroty chybotliwe”, które osłabiają wypowiedź sprzedawcy:

Jakich słów unikać w rozmowie z klientem?

Analizując przebieg prowadzonych przez siebie rozmów handlowych i uświadamiając sobie, które z tych zwrotów pojawiają się w Twojej wypowiedzi jesteś w stanie wyeliminować je w ciągu kilku dni/tygodni. Powodzenia!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *