Ewelina Łuczyńska

CEO Architekci Przedsiębiorczości FLOW, Trener sprzedaży i biznesu, Coach

Właścicielka firmy Architekci Przedsiębiorczości FLOW, Trener Biznesu, Coach Coach ICI, Practitioner in the Art of NLP, Studia Podyplomowe „Coaching i NLP”, WSIiZ, Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej, Socjolog, Uniwersytet Rzeszowski.
Ewelina Łuczyńska

Opis przebiegu kariery zawodowej

Prowadzeniem szkoleń zajmuje się od 2010 roku, swoją karierę rozpoczynała jako sprzedawca, a następnie po awansie na stanowisko lidera zespołu sprzedażowego rozpoczęła poszerzanie swojej wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania, coachingu oraz prowadzenia szkoleń. Jako projekt owner odpowiedzialna za wdrażanie nowych projektów biznesowych, zarządzała również działem szkoleń, realizowała szkolenia sprzedażowe i managerskie jako trener wewnętrzny i zewnętrzny, a także współtworzyła kampanie sprzedażowe i marketingowe. Do tej pory przeprowadziła ponad 16 000 godzin szkoleń z grupami, ponad 900 coachingów sprzedażowych oraz przeszkoliła ponad 700 sprzedawców, handlowców i managerów zespołów. Lata doświadczenia, zdobyte kompetencje i wreszcie ogromna chęć do pracy z ludźmi doprowadziły do stworzenia własnej firmy szkoleniowej Architekci Przedsiębiorczości FLOW. Od 2017 roku współpracuje z przedsiębiorcami wspierając ich w tworzeniu strategii sprzedażowych i marketingowych, zarządzaniu firmą i układaniu procesów biznesowych. Jest przekonana, że prawdziwy sukces każde przedsiębiorstwo  może osiągnąć wtedy, kiedy istnieje spójność co do wartości celów wyznawanych przez pracowników na wszystkich szczeblach organizacji. W 2019 jej firma uzyskała wpis do Bazy Usług Rozwojowych, dzięki czemu otrzymała uprawnienia do realizacji usług szkoleniowych i doradczych w ramach dotacji z Unii Europejskiej  oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego. W ciągu ostatnich lat firma ta stała się rozpoznawana marką na terenie całej Polski, która zajmuje się nie tylko realizacją szkoleń, ale wspiera również przedsiębiorców i osoby indywidualne w pozyskiwaniu dotacji na szkolenia.

Co lubi robić w wolnych chwilach?

W wolnych chwilach biega na spacery ze swoim bokserami Macho i Leo, udaje cukiernika i robi ciasta – ale tylko takie, które da się przygotować w max 30 minut oraz uwielbia wylegiwać się w wannie – w tym czasie pojawiają się u niej najlepsze pomysły na nowe projekty oraz żarty i psikusy, które namiętnie robi swojemu zespołowi.

Cytat / motto, które inspiruje do działania

”Żaden wiatr nie jest dobry dla okrętu, który nie zna portu swojego przeznaczenia.” Konfucjusz w pracy ze swoimi klientami jest mocno skupiona na określeniu kluczowych celów oraz skutecznego planu ich realizacji. Działa w myśl zasady, że trzeba być ,,twardym dla problemu, a miękkim dla ludzi”.

Wykształcenie

  • Szkoła Trenerów Biznesu Profesja Plus
Trener Biznesu (2012 – 2013)
  • Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
studia podyplomowe, Coaching i NLP (2011 – 2012)
  • Uniwersytet Rzeszowski
Magister, Socjologia – badanie postaw i opinii publicznej (2005 – 2010)

Doświadczenie

  • 11.2017 „Myślenie wizualne dla trenerów”, Klub Trenerów Biznesu
  • 10.2016 „Sprzedaż doskonała”, Spatium Development Group
  • 11.2014 Praktyczne szkolenie „Ochrona danych osobowych”, ODO 24
  • 10.2014 „Coaching – zbudź drzemiący potencjał”, „Akademia Rozwoju Kompetencji” 2014
  • 02.2013 „Komunikacja interpersonalna”, szkolenie w ramach „Akademii Lidera” w ContactPoint,
  • 09.2013 „Profilowanie stanowisk pracy”, warsztaty w ramach „Akademii Lidera” w ContactPoint,
  • 11.2012 „Coaching Fundamentals Certificate – CFC”, Noble Manhattan
  • 09.2011 „Metody planowania czasu”, szkolenie w ramach „Akademii Lidera” w ContactPoint,
  • 07.2011 „Coaching i Mentoring”, szkolenie w ramach „Akademii Lidera” w ContactPoint,
  • 05.2011 „Coaching zespołowy”, szkolenie w ramach „Akademii Lidera” w ContactPoint,
  • 05 – 07.2011 „Dobry wizerunek szansą rozwoju przedsiębiorstwa”, szkolenie realizowane przez Spółdzielnię Pracy „OŚWIATA” w Rzeszowie,
  • 01 – 04.2011 „Menedżer lider”, szkolenie organizowane przez BD Center w ramach projektu „Podkarpacka Akademia Zarządzania”,
  • 11.2010 „Warsztat liderskich umiejętności społecznych”, BD Center,
  • 10.2010 „Warsztaty jak być skutecznym menedżerem”, szkoleniew ramach „Akademii Lidera” w ContactPoint.