Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/archiza/www/wp-includes/functions.php on line 6114
Językiem korzyści do twojego klienta mów – Architekci Przedsiębiorczości by FLOW

Dla większości ludzi profesjonalny sprzedawca to osoba, która świetnie zna swój produkt/usługę. 

Jak często zdarza się jednak, że mimo bardzo dobrej znajomości swoich produktów rozmowa prowadzona z klientem kończy się brakiem sprzedaży?

Bardzo często dzieje się tak dlatego, że sprzedawca prezentując produkt/usługę opisuje go tylko poprzez wyliczenie cech, które ten produkt/usługa posiada. Same jednak cechy w małym stopniu przemawiają do klienta. To co tak naprawdę interesuje Twojego klienta, to korzyści jakie daje Twój produkt/usługa; potrzeby, które zaspakaja; problemy, które dzięki Twojemu produktowi/usłudze zostaną rozwiązane.

Jak zatem mówić do klienta językiem korzyści?

Zobaczmy na przykładzie:

Gdybyś miał  sprzedać widoczną na zdjęciu  filiżankę jakie jej cechy i korzyści widzisz?

Językiem korzyści do twojego klienta mów
Językiem korzyści do twojego klienta mów

Ten prosty przykład pokazuje, że nawet z pozornie nieistotnych cech filiżanki można wyciągnąć dla klienta korzyści, które mogą ułatwić mu codzienne życie. Zanim zatem zaczniesz prezentować swój produkt zastanów się nad jego cechami i korzyściami z nich wynikającymi.  I pamiętaj – trening czyni mistrza – początkowo mówienie językiem korzyści wymaga trochę wysiłku, jednak z czasem uczymy się tego języka tak jak innych języków obcych a mówienie korzyściami staje się naszą naturalną umiejętnością 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *