Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/archiza/www/wp-includes/functions.php on line 6114
Wiosenna kanapka a przekazywanie informacji zwrotnej – Architekci Przedsiębiorczości by FLOW
AP Logo

Wiosna to czas nowalijek i pysznych wielopiętrowych kanapek. Mniaam. Krojąc rzodkiewkę, pomidory, ogórki, siekając drobno szczypiorek przychodzi czas na menadżerską nostalgię o najbardziej podstawowej i w zasadzie najprostszej technice przekazywania informacji zwrotnej jaką jest:

METODA KANAPKI

Według tej metody przekazywanie informacji zwrotnej odbywa się zgodnie ze schematem:

POZYTYWNA EMOCJA – CO POPRAWIĆ – POZYTYWNA EMOCJA

Ten schemat jest analogią do układu kanapki:

Wiosenna kanapka a przekazywanie informacji zwrotnej

A teraz przeanalizujmy na przykładzie:

– POZYTWYNA EMOCJA:  Bardzo mnie cieszy, że w ubiegłym tygodniu udało Ci się skończyć projekt nad którym pracowałeś. Przejrzałem go uważnie i jest świetny, moją uwagę zwróciły szczególnie: starannie wykonane rysunki i skrupulatne wyliczenia.

– CO POPRAWIĆ: Martwi mnie jednak, że w tym tygodniu trzy razy spóźniłeś się do pracy o 30 minut. Boję się, że spóźnienia sprawią, że projekt nad którym pracujesz w tym tygodniu nie zostanie ukończony na czas. Proszę, abyś od jutra zjawiał się w pracy punktualnie.

– POZYTYWNA EMOCJA:  Jestem pewny, że punktualne przychodzenie do pracy pozwoli Ci na równie profesjonalne wykonanie nowego projektu i otrzymanie wysokiej premii w tym miesiącu. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *